با سلام خدمت همراهان عزیز

امروز با معرفی یک روش و یک سایت خوب برای کسب درآمد در خدمتتون هستیم . 


فروش فایل یکی از راحت ترین و بهترین راه ها برای کسب درآمد از طریق اینترنت هست . 


برای فروش فایل در اینترنت باید یا خودتون سایت و فایل داشته باشید و یا با سیستم های همکاری در فروش فایل مثال کافه همکار و ... کار کنید .


که هر روش مزیت ها و معایبی دارند که در پست آینده واستون مطرح می کنم . 


معرفی سیستم همکاری در فروش فایل کافه همکار :


کافه همکار یک سرویس فروش فایل با ساختار همکاری در فروش می باشد. یعنی علاوه بر فروش فایل به کاربرانی که متقاضی آن فایل هستند، برای کاربران بازاریاب خود هم درآمد زایی می کند. بخش بندی کافه همکار بر اساس چهار گروه پایه دانشگاهی و رشته های مرتبط با آنهاست و به نظر می رسد که این سیستم همکاری در فروش فایل، بیشتر تمرکز خود را بر اساس مقالات و پروژه های دانشجویی گذاشته است.

هر فایل به فروش گذاشته در این سایت دارای یک صفحه اختصاصی است که در آن معرفی کوتاه فایل به همراه چکیده ای از آن، فصل بندی، حجم و تاریخ ارائه، قیمت و لینک خرید درج شده است. کاربران برای خرید فایل از این سیستم نیازی به عضویت در آن ندارند و صرفا با وارد کردن پست الکترونیک و انتخاب بانک خود مستقیما به درگاه پرداخت هدایت و لینک دانلود در اختیار آنها قرار می گیرد.

بخش کسب درآمد این سایت مخصوص کسانی است که به عنوان بازاریاب در سیستم عضو می شوند و پس از تائید عضویت آنها، یک لینک اختصاصی به آنها تعلق می گیرد، درصدی از خریدی که توسط لینک آنها انجام می شود به عنوان پورسانت بازاریابی به آنها تعلق می گیرد. کافه همکار در بنرهای تبلیغات سرویس خود به پرداخت منظم و درصد قابل توجه پورسانت پرداختی اشاره کرده است.


نحوه کسب درآمد

به طور کلی شما از ۳ طریق میتوانید اقدام به کسب درآمد کنید:

۱- کسب درآمد از طریق فروش محصولات (بازاریابی)

نحوه کار باین صورت است که بعد از ثبت نام در قسمت بازریاب محصولات با لینک منحصر به فرد شما در پنل بازاریاب نمایش داده میشود و شما میتوانید لینک محصولات مورد علاقه خود را در سایت یا وبلاگتان قرار دهید، حال هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت کافه همکار شود و یک محصول خرید نماید ۵۰ % درصد از قیمت فروش آن محصول به حساب شما افزوده می شود.

مثال

برای مثال در صورتی که موفق به فروش محصولی به قیمت ۳۰۰۰۰ تومان شوید ۱۵۰۰۰ تومان متعلق به شما خواهد شد.

۲- کسب درآمد از طریق معرفی سیتم به بازریابان

در این روش اگر شما موفق به معرفی سیتم همکاری در فروش کافه همکار از طریق لینک منحصر به فرد خود شوید با هر فروشی که از طریق بازاریابان زیر مجموعه شما صورت گیرد ۵% از مبلغ محصول به حساب شما واریز میشود.

مثال

در صورتی که زیر مجموعه شما موفق به فروش محصولی به ارزش ۱۰۰۰۰ تومان شود ۵۰۰۰ تومان متعلق به او و ۵۰۰ تومان به حساب شما واریز خواهد شد.

۳- کسب درآمد از طریق آپلود فایل

 در صورتی که شما فایلی را جهت فروش داشته باشید، از طریق این روش میتوانید پس از ثبت نام اقدام به قراردادن فایل در کافه همکار نمایید. فایل شما در صورت تأیید گروه نویسندگان کافه همکار در سایت قرار خواهد گرفت و شما در ازای هر فروش از فایل مذکور که توسط بازاریابان انجام گیرد صاحب ۳۰ درصد از کل مبلغ هر فروش خواهید شد.

چنانچه موفق به فروش محصولی شده اید که توسط خودتان در سایت ارسال شده باشد درصد سهم شما ۸۰% خواهد بود.

نحوه پرداخت وجه 

در سیستم همکاری در فروش کافه همکار تسویه حساب فوری و لحظه ای به درخواست کاربر با سقف درآمد حداقل ۵۰۰۰ تومان انجام میگیرد.

قوانین

لطفا قبل از فعال سازی اکانت یارازبابی خود درپنل کاربری به موارد زیر توجه کنید:

  1. توجه داشته باشید که حق بازاریابی تنها در مواردی صورت میگیرد که منجر به خرید از طریق لینک ارائه شده توسط سایت کافه همکار صورت گیرد و در صورتی که مشتری خریدی انجام ندهد هیچ مبلغی به عنوان پورسانت به شما تعلق نمیگیرد.
  2. هر گونه استفاده نادرست از سیستم بازایابی شامل تقلب ، فریب دادن و یا گمراه کردن منجر به غیر فعال شدن اکانت بازاریابی خواهد شد.
  3. هر گونه تبلیغ غیرواقعی و یا اطلاعات ناقص در رابطه با محصول ارائه شده منجر به غیر فعال شدن اکانت بازاریابی خواهد شد
  4. تمامی مراحل فروش و پشتیبانی محصول بر عهده فروشگاه کافه همکار است و بازاریابان تنها وظیفه ارجاع مشتری به سایت را دارند.
  5. تمامی محصولاتی که از طریق لینک بازرایابی شما خریداری شده اند بلافاصله در پنل شما قابل مشاهده هستند.