افزایش فروش کسب و کار اینترنتی در شبکه های اجتماعی



بنام خداوند ثروت آفرین

در ادامه روند بررسی همه مولفه های رسیدن به استقلال مالی با استفاده از پولسازترین شیوه های کسب و کار اینترنتی یعنی تولید و فروش محتوای آموزش محور ، در این جلسه به موضوع افزایش فروش کسب و کار اینترنتی در شبکه های اجتماعی می پردازم .

افزایش فروش کسب و کار اینترنتی در شبکه های اجتماعی

امروزه روز ، شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای مقرون به صرفه در بازاریابی و افزایش فروش کسب وکار اینترنتی و آموزش محور شما می تواند باشد. با توجه به گرمی این بازار حضور پایدار و هدفمند شما هم بدون شک میتواند در افزایش بازار هدف شما تأثیر بسزایی داشته باشد، در این کتاب الکترونیکی کوچک، رازهای بزرگی را که نتایج پروژه های موفق اجراشده هست را بیان خواهیم کرد.


ارتباط شبکه های اجتماعی با افزایش فروش و موفقیت کسب و کار اینترنتی

کدام شبکه اجتماعی مؤثرتر است؟

در اینجا سؤالی که برای شما پیش آمده این است که کدام شبکه اجتماعی برای من سودآورترو هدفمندتر هست. برای بررسی این آمار فقط کافی است به طور میانگین ۱۰ نفر از بازار هدف خود را شناسایی کنید و از آنها سؤال کنید که در کدام شبکه حضور فعالتری دارند، سپس با توجه به آماری که متوجه خواهید شد میتوانید شبکه موردنظر خود را انتخاب کنید.

البته کار به اینجا ختم پیدا نمی کند، به دلیل اینکه باید با توجه به طرح ریزی یک کمپین تبلیغاتی کوچک برای افزایش فروش کسب و کار اینترنتی، شبکه اجتماعی موردنظر را مورد تحلیل قرار بدید، آنوقت است که متوجه خواهید شد که آیا شبکه موردنظر شما انتخاب خوبی بوده یا خیر!

نتیجه گیری : درنهایت این نکته را باید به خاطر سپرد که عموم مردم به سمت شبکه ای اجتماعی خواهند رفت که استفاده از آن ساده تر باشد و این سادگی در رفتار کاربری آنها باید رخ دهد، به عنوان مثال آپلود عکس در فیسبوک راحت تر است یا اینستاگرام؟

و نکته مهمتر قرار دادن متن و عکس در ایسنتاگرام راحت تر است یا در تلگرام؟ تمام این سؤالات نشانگر آن هستند که مردم خواهان راحتی هستند.

اگرچه برای استفاده های شرکتی شبکه لینک دین گزینه مناسبی است ولی اگر پلتفرمی به بازار آمد که استفاده آن برای کاربران آسانتر باشد طبیعتاً گزینه لینک دین از انتخاب کاربران حذف خواهد شد. همانطور که فیسبوک در حال حذف شدن از بازی هست.

نکته اول : رازهای سوشیال مارکتینگ

فروش ویژه به مدت محدود:

یکی از روشهای افزایش فروش کسب و کار های اینترنتی در شبکه های اجتماعی برگزاری فروش ویژه هست، شما می توانید طرح تبلیغاتی را که انتخاب می کنید، یک فروش ویژه برای محصولات خاص یا تمام محصولات در نظر گرفته اید.

منبع : نئوترید